Wstęp

Jak tylko sięgam pamięcią, zawsze lubiłem coś kolekcjonować, zbierać, układać, grupować....były to m.in. puszki po piwie, pudełka po papierosach, po czekoladach, znaczki, monety, serie komiksów, modele aut, kolejki elektryczne...a były to czasy epoki PRL. Część z tych "kolekcji" została mi do dziś. Niestety nie wszystko wtedy mogłem/udało mi się zebrać. A to dlatego, że nie miałem tyle funduszy albo po prostu nie mogłem tego dostać...takie to były czasy...dziwne a ciekawe.

Pewnie dlatego zajmuję się tym czym się zajmuję...może żeby nadrobić to czego nie udało mi się dokończyć wtedy...a może po prostu jest to kontynuacja. Zmieniłem tylko obiekty i formę...

Przyznam się, że od jakiegoś czasu przymierzałem się do opisania tego wszystkiego co udało mi się uratować, chciałem stworzyć typową stronę internetową ale forma bloga chyba się do tego bardziej nadaje.

Dużo z tych prac już oczywiście jest zrobionych więc to będzie wspomnienie ich restauracji, nie zawsze miałem możliwość wykonania dobrego jakościowo zdjęcia (wykonano telefonem) ale lepsze to niż nic.

Zapraszam zatem do śledzenia moich amatorskich prac renowacyjnych...


wtorek, 12 marca 2019

Stolik komputerowy i pod sprzęt audio

Potrzebowałem stolik który będzie mieścił komputer stacjonarny i jednocześnie sprzęt audio (wzmacniacz).
Akurat miałem mnóstwo palików drewnianych z rozbiórki płotku i oczywiście pełno niezawodnych desek z demontażu palet...




Zmontowałem zatem odpowiednio ucięte deski pod wymiar szafki łącząc je poprzecznie także deskami.


Potem dorobiłem nogi ocięte także na odpowiednią wysokość i przykręciłem do górnej półki



Wcześniej odmierzyłem jaką będę potrzebował szerokość pod kompa i dokręciłem dodatkowe wzmocnienie. Przygotowałem identyczny spód półki i zmontowałem razem z dodatkowymi nogami.



Od spodu dorobiłem jeszcze krótkie nóżki.
Aby lepiej wykorzystać przestrzeń zrobiłem dodatkową półkę pod wzmacniacz.




Całość pomalowałem bejcą..





1 komentarz: